søndag 22. juni 2014

Prøvepakking før sommertur 2014


7. juli er planlagt avreise for tur retur Skrolsvik ovenfor Harstad. En reise på rundt 4500 kilometer. Det er mye småtteri en skal ha med, så jeg har prøvepakket for å være sikker på å få med det meste.
 
Tror riktignok jeg lar min sammenleggbare fluktstol bli hjemme, til fordel for en 10 liter ekstrakanne bensin...
 
Om reisen virkelig blir så lang, det tar jeg på sparket. Været og kondisen avgjør. Har lagt opp til etapper på 350 til 450 kilometer hver dag. Det bør være mulig ut fra tidligere turer.
 
Første målet er Stalheim Hotell. Videre; Kristiansund, Namsos, Brønnøysund, Glomfjord, Narvik, og så Skrolsvik. Hjem igjen blir raskeste vei, hvis ikke jeg er veldig sliten og tar hurtigruten på enkelte etapper. Sammenlagt 10 til 14 dager, hvis alt går etter planen. Det gjør det jo ofte ikke..!

 

2 kommentarer:

  1. Go tur. Skal følge me her. Kjør forsiktig må da;-)

    SvarSlett
  2. Salte, go til og slå opp telt du Jon.! ;-)
    Riktig god tur Elseth.

    V.E

    SvarSlett